[ nos-tal-gia ]

Sunday, March 1, 2015

Simple moments are sometimes the best moments.

Countdown: 1 more day
Funny how I stopped panicking.
And happy birthday to Cheong Kaiyuan. ♡


由你开始的幸福
Dream Girls

堆积多少对话 才能打开心房
偶尔低气压 你会用微笑陪我狂欢

回忆不怕流浪 眼泪不怕落下
因为有你在 像太阳永远暖

由你开始的幸福说好永不分开
像情人一样包容我的任性不安
最初是爱做梦的女孩
在你的眼中 最特别 最珍贵 最可爱

由你开始的幸福再也没有遗憾
你让我学会付出勇敢去说出爱
闪亮成为圆梦的女孩
带上我祝福和期待 去揭开每个新的未来

回忆不怕流浪 眼泪不怕落下
因为有你在 像太阳永远暖

由你开始的幸福说好永不分开
像情人一样包容我的任性不安
最初是爱做梦的女孩
在你的眼中 最特别 最珍贵 最可爱

由你开始的幸福再也没有遗憾
你让我学会付出勇敢去说出爱
闪亮成为圆梦的女孩
带上我祝福和期待 去揭开每个新的未来

由你开始的幸福说好永不分开
像情人一样包容我的任性不安
最初是爱做梦的女孩

由你开始的幸福再也没有遗憾
你让我学会付出勇敢去说出爱
闪亮成为圆梦的女孩
带上我祝福和期待 去揭开每个新的未来




A pretty nice song by this group whom I used to dislike. Listened to one of their live performance and figured that they still need more training. LOLOL!

By the way, just went to tighten my braces awhilwe ago and I changed to a cool colour. Alternate blue and pink. Woohoo! ♡ Feeling so kawaii now! Jkjk, :P

No comments:

Post a Comment